Vad kommer bloggen handla om?

Hej!

Vem är jag?
Louise heter jag och är 17 år gammal. Jag går på Naturbruksgymnasiet Strömma i Sätila, Mark. Jag bor på skolans internat, och ska alltså börja tvåan till hösten, inriktning djursjukvård. På internatet fotograferar jag och är med mina vänner dygnet runt. Utanför internatet är jag med vänner och umgås med min familj. Min familj består utav fyra syskon och deras sambos, och fyra syskonbarn, kort presentation av dem;
Storasyster Malin är mamma åt Hanna, 5 år
Storasyster Therese är mamma åt Ella, 2 år och Wilma, endast några månader. Gift med Andreas.
Storebror Niklas är pappa till Liam, 4 år.

I sommar ska jag vara dagmatte åt två hundar som enda sommarjobb, och fokusera på att försöka utvecklas inom foto.

Vad kommer bloggen handla om?
Min blogg kommer att beskriva internatlivet, varvat med många bildinlägg. Jag kommer att skriva om min vardag på internatet, och ta med så mycket som möjligt så ärligt som möjligt. Vad vi gör på fritiden och vad vi lär oss på lektionerna. Både de mer galna sakerna som att folk badar i dammen och aktiviteter som anordnats av skolan.

Vad kommer det upp för bilder?
Det kommer att bli många bildinlägg på bloggen. Strömma är en gammal herrgård, med många fina byggnader kvar, och väldigt fin miljö. Vi har även lantbruksdjur och smådjur. Den fina miljön är perfekt att fotografera porträttbilder på kompisar, så en del porträttbilder kommer. Jag är också med folk i stallet och fotograferar när dem rider och försöker fånga så många upplevelser som möjligt.
Postat av: Anonym

Ser fram emot att få se bilder på herrgården och på alla söta djur :-)

2012-06-10 @ 16:24:10
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Så kul att bo på internatskola, speciellt naturbruksgymnasium :)

2012-06-10 @ 21:14:43
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: ADARAS.se - VINN ZIPERALL!

låter väldigt intressant! :)

2012-06-14 @ 16:32:27
URL: http://adaras.se
Postat av: Jasmine

Lycka till med bloggandet.

Svar: Tack för att du berömmer mitt skrivande, det betyder mycket.

Trevlig helg!
Kram

2012-06-15 @ 10:06:15
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: